Tuesday, August 23, 2011

Pre- Aidilfitri Potrait














































Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin dari penulis dan keluarga




p/s : Bagi yang dah mampu ekau jangan buat lupa bayar zakat ! dan dan juga duit raya kihkih

14 comments:

  1. wah, mulut meghah menyala punya... hehe

    ReplyDelete
  2. hamboi, merah kemain bibir memasing, comel2 ! :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. wah! bestnya..lepas ni bersiap siap untuk final pulak..hehe

    ReplyDelete
  5. alahai, comel2 belake.

    merah mak ngah bibir dia. sexy weh!

    btw, selamat hari raya fea. and sorry for everything. love you fea! <3

    ReplyDelete
  6. mimi : haha excited naa raya punya pasal ;D

    ReplyDelete
  7. Fareha : ni pun sebap smeua dah meroyan nak main bunga api lah ni , kalau tak celah mana nk dpt bunga api . ahha

    ReplyDelete
  8. Starzitie : merahh mak ngah semua (:

    ReplyDelete
  9. Ieqah : alhamdulillah , tq dear (':

    ReplyDelete
  10. Nafisah : yaa semestinya lah tu ! hihi

    ReplyDelete
  11. iman : my dearr , imisyaaaaaaa !

    ReplyDelete