Friday, February 4, 2011

kasih ayah !

                                                               Assalamualikum



Allah swt berfirman : "tiada satu musibah yang menimpa seseorang kecuali dengan izin Allah ,dan barang siapa yang beriman kepada Allah nescaya Dia akan memberi petunjuk kepada hatinya .Dan allah maha mengetahui setiap sesuatu . " (QS .At taghubun 11 ) "alqomah{84} menafsirkan iman yang disebut dalam ayat ini mengatakan :"orang yang ketika ditimpa musibah ,ia menyakini itu semua dari Allah ,maka ia pun redha dan pasrah ( atas takdirnya )






























Alhamdulillah ayah beransur sihat .thanks a lot pada semua yang doakan kesihatan ayah ,yang tak putus-putus support saya dari belakang .saya apreciate sangat-sangat .,saya serahkan pada Allah balas jasa semua .memang sokongan semua buat saya jadi anak paling kuat ,paling tabah !



p/s :terimakasih semua yang wish di fb ,tak kurang jgk yang text saya minta saya kuat .dan kawan-kawan yang sanggup berjaga 2,3 pagi layan saya berskype sebap semata nak buat saya berenti menangis .ya allah ,mana lagi saya nak cari kawan macam awak semua ? thanks a lot !






with love,
-sofeadean-












6 comments:

  1. alhamdulillah sayang.
    tahniah juga awak dapat kuatkan semangat awk :)

    ReplyDelete
  2. thanks dear ,insyallah .
    jmp kt sana sayang.

    ReplyDelete
  3. smoga yah ang cpat baik!! =)

    ReplyDelete
  4. smoga ayh awk cpat sembuh..
    aminn...

    ReplyDelete
  5. thanks cik sofea.
    smge ayh awk cpt sembuh yea...

    ReplyDelete
  6. insyaallah..sis doakan ayah sofea cpt semboh..

    ReplyDelete